مایع شوینده و ضدعفونی کننده لوازم نوزاد و کودک, مراقبت از نوزاد و کودک

راهنمای دندان درآوردن نوزاد و علائم آن

سلام، پدر و مادر های عزیز، وقت آن است که با یکی از ماجراهای متعدد در سفر کوچولوی خود مقابله کنید: دندان درآوردن نوزاد! خودتان را برای آن لبخندهای دندانی شیرین و برخی لحظات اشک آور آماده کنید. در این مقاله، همه چیزهایی را که باید در مورد دندان درآوردن نوزاد بدانید و رایج‌ترین علائمی که باید مراقب آن باشید، را به شما آموزش می‌دهیم و به شما کمک می کنیم تا نوزاد در حال دندان درآوردن خود را آرام کنید

سلام، پدر و مادر های عزیز، وقت آن است که با یکی از ماجراهای متعدد در سفر کوچولوی خود مقابله کنید:
دندان درآوردن نوزاد!
خودتان را برای آن لبخندهای دندانی شیرین و برخی لحظات اشک آور آماده کنید. در این مقاله، همه چیزهایی را که باید در مورد دندان درآوردن نوزاد بدانید و رایج‌ترین علائمی که باید مراقب آن باشید، را به شما آموزش می‌دهیم و به شما کمک می کنیم تا نوزاد در حال دندان درآوردن خود را آرام کنید!

دندان درآوردن نوزاد چیست؟

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم! دندان درآوردن نوزاد فرآیند فیزیولوژیکی حرکت دندان ها از داخل فک به موقعیت آنها در انسداد عملکردی در حفره دهان است. معمولاً از حدود 6 ماهگی شروع می شود، اما هر نوزادی منحصر به فرد است، بنابراین اگر سفیدهای مرواریدی کمی انحراف داشتند نگران نباشید.

 علائم و نشانه های دندان درآوردن

در اینجا چند نشانه متداول وجود دارد که کودک شما ممکن است آن را تجربه کند .
مراقب موارد زیر باشید:

ترشح بیش از حد بزاق

آن پیشبندها را آماده کنید! آب دهان بیش از حد یک علامت کلاسیک دندان درآوردن است.

 لثه های حساس

کودک شما ممکن است لثه های متورم و حساس را تجربه کند که می تواند باعث ناراحتی و تحریک پذیری شود. به آنها عشق بیشتری بدهید و کمی ماساژ ملایم.

شور و هیجان جویدن

وارد سرزمین جویدن اسباب بازی ها می شوند! دندان درآوردن اغلب جرقه عشق تازه ای را برای گاز گرفتن و جویدن اشیا ایجاد می کند. از تسکین دهنده های ایمن دندانی مناسب سن کودکتان استفاده کنید.

اهمیت به این نکته ضروری است که در این مرحله ی حساس به سلامت نوزادتان توجه کنید و اسباب بازی ها و لوازمی که مدام با آن ها در ارتباط هستند را با شوینده های مناسب شست و شو دهید که علاوه بر از بین بردن آلودگی ها خاصیت ضدعفونی کنندگی هم داشته باشد.
مایع شوینده و ضدعفونی کننده لوازم کودک و نوزاد مانا نگرانی های هر والدینی که به فکر سلامتی فرزند خود هستند را برطرف می کند .

سلام، پدر و مادر های عزیز، وقت آن است که با یکی از ماجراهای متعدد در سفر کوچولوی خود مقابله کنید: دندان درآوردن نوزاد! خودتان را برای آن لبخندهای دندانی شیرین و برخی لحظات اشک آور آماده کنید. در این مقاله، همه چیزهایی را که باید در مورد دندان درآوردن نوزاد بدانید و رایج‌ترین علائمی که باید مراقب آن باشید، را به شما آموزش می‌دهیم و به شما کمک می کنیم تا نوزاد در حال دندان درآوردن خود را آرام کنید!

 اختلالات خواب

برای مدتی با خواب بی وقفه خداحافظی کنید. دندان درآوردن می تواند خواب شبانه را مختل کند و هم نوزادان و هم والدین را کمی خسته کند.

 نکاتی برای تسکین مشکلات دندان درآوردن

در اینجا چند نکته تسکین دهنده امتحان شده و واقعی وجود دارد که به کودک شما کمک می کند تا در طول ماجراجویی دندان درآوردن آرامش پیدا کند:

گردنبندهای کهربا

گردنبندهای کهربا به طور مکرر برای کاهش شکایات نوزادان هنگام دندان درآوردن استفاده می شود.

خنک کردن نوزاد

پارچه های سرد یا حلقه های دندانی  می توانند معجزه کنند! آنها را در یخچال (نه در فریزر) سرد کنید و اجازه دهید کودکتان بجود.

 ماساژ با فشار ملایم

از انگشت تمیز خود برای ایجاد فشار متقابل ملایم روی لثه های کودک استفاده کنید. این کار می تواند مقداری تسکین را به همراه داشته باشد و حواس را از ناراحتی منحرف کند.

درمان های طبیعی

برخی از والدین به از داروهای طبیعی مانند چای بابونه یا روغن نارگیل استفاده می کنند. فقط مطمئن شوید که با پزشک اطفال خود مشورت کنید و تحقیقات خود را انجام دهید.

 عشق و محبت زیاد

گاهی اوقات، تنها چیزی که کودک شما نیاز دارد، نوازش، آغوش و اطمینان بیشتر است.

نتیجه

شما در حال حاضر با دانش دندان درآوردن آشنا شده اید! به یاد داشته باشید، هر سفری متفاوت است و صبر ، همراه مطمئن شما خواهد بود. به خنده های زیبای کودک خود دقت کنید و با هم این نقطه عطف را طی کنید.